+370 441 76 244

info@sptsilute.lt

Search
Close this search box.

Naratyvinio žaidimo metodo taikymas ikimokykliniame ugdyme

Balandžio 23 d. vyko respublikinė virtuali apskritojo stalo diskusija „Naratyvinio žaidimo metodo taikymas ikimokykliniame ugdyme“, kurios iniciatorius buvo Šilutės lopšelis-darželis „Pušelė“.

Įstaigos vadovai užmezgė metodinio bendradarbiavimo ryšius su Kauno rajono Garliavos lopšeliu-darželiu „Eglutė“ ir Vilniaus lopšeliu-darželiu „Gintarėlis“, kurie sėkmingai taiko naratyvinio žaidimo metodą ugdymo procese.

Naratyvinis žaidimas – tai vaizduote paremtas kolektyvinis vaidmenų žaidimas, kurio metu vaikai ir suaugusieji kuria bendrą nuotykių siužetą. Apie tai, kaip sekasi kurti naratyvinį žaidimą dalijosi: Šilutės lopšelio-darželio „Pušelė“ priešmokyklinio ugdymo mokytoja Loreta Sungailienė – „Vaikų ugdymas per naratyvinį žaidimą“, Kauno rajono Garliavos lopšelio-darželio „Eglutė“ priešmokyklinio ugdymo mokytojos Dalia Kavaliauskienė ir Indrė Sungailaitė – „Naratyvinio žaidimo organizavimas“, Kauno rajono Garliavos lopšelio-darželio „Eglutė“ ikimokyklinio ugdymo mokytoja Sigita Miliauskienė –„Naratyvinis žaidimas ir bendruomenės šventės“, Vilniaus lopšelio-darželio „Gintarėlis“, direktoriaus pavaduotoja ugdymui Agnė Draučikaitė –„Naratyvinis žaidimas – inovatyvus ugdymo(si) metodas“.

Mokytojos išsakė ryškiausias sėkmes ir iškilusias problemas, diskutavo apie pagrindinius naratyvinio žaidimo žingsnius.

Didžiausią patirtį, taikant naratyvinio žaidimo metodą, turinti Agnė Draučikaitė pasiūlė įsijungti į bendrą naratyvinio žaidimo projektą pagal pasaką „Laimė yra lapė“.

Diskusijoje dalyvavę mokytojai vieningai pritarė: naratyvinis žaidimas – kaip atsakas į laikmečio iššūkius.

Rasa Gailiuvienė
Šilutės lopšelio-darželio „Pušelė“ direktoriaus pavaduotoja ugdymui