Balandžio 23 d. vyko respublikinė virtuali apskritojo stalo diskusija „Naratyvinio žaidimo metodo taikymas ikimokykliniame ugdyme“, kurios iniciatorius buvo Šilutės lopšelis-darželis „Pušelė“.
Įstaigos vadovai užmezgė metodinio bendradarbiavimo ryšius su Kauno rajono Garliavos lopšeliu-darželiu „Eglutė“ ir Vilniaus lopšeliu-darželiu „Gintarėlis“, kurie sėkmingai taiko naratyvinio žaidimo metodą ugdymo procese.
Naratyvinis žaidimas – tai vaizduote paremtas kolektyvinis vaidmenų žaidimas, kurio metu vaikai ir suaugusieji kuria bendrą nuotykių siužetą. Apie tai, kaip sekasi kurti naratyvinį žaidimą dalijosi: Šilutės lopšelio-darželio „Pušelė“ priešmokyklinio ugdymo mokytoja Loreta Sungailienė – „Vaikų ugdymas per naratyvinį žaidimą“, Kauno rajono Garliavos lopšelio-darželio „Eglutė“ priešmokyklinio ugdymo mokytojos Dalia Kavaliauskienė ir Indrė Sungailaitė – „Naratyvinio žaidimo organizavimas“, Kauno rajono Garliavos lopšelio-darželio „Eglutė“ ikimokyklinio ugdymo mokytoja Sigita Miliauskienė –„Naratyvinis žaidimas ir bendruomenės šventės“, Vilniaus lopšelio-darželio „Gintarėlis“, direktoriaus pavaduotoja ugdymui Agnė Draučikaitė –„Naratyvinis žaidimas – inovatyvus ugdymo(si) metodas“.
Mokytojos išsakė ryškiausias sėkmes ir iškilusias problemas, diskutavo apie pagrindinius naratyvinio žaidimo žingsnius.
Didžiausią patirtį, taikant naratyvinio žaidimo metodą, turinti Agnė Draučikaitė pasiūlė įsijungti į bendrą naratyvinio žaidimo projektą pagal pasaką „Laimė yra lapė“.
Diskusijoje dalyvavę mokytojai vieningai pritarė: naratyvinis žaidimas – kaip atsakas į laikmečio iššūkius.
Rasa Gailiuvienė
Šilutės lopšelio-darželio „Pušelė“ direktoriaus pavaduotoja ugdymui