Gegužės 12 d. rajono priešmokyklinio ugdymo, pradinių klasių mokytojams vyko programos „Atnaujintos bendrosios programos – kompetencijomis grįstas ugdymas priešmokykliniams ir pradiniame ugdyme I modulio virtualus seminaras „Priešmokyklinio ir pradinio ugdymo programų atnaujinimas: mokinių pasiekimų aspektas“.
Aptarėme kompetencijomis grįsto ugdymo konceptualiuosius pagrindus, veiklos ir užduoties sąsajas, kurių pagrindą sudaro dialogas/pokalbis, situacijų kūrimo bankus kaip kelią mokinių kompetencijų
ugdymo link, tyrinėjimu grįsto mokymosi veiklos pavyzdžius ir daug kitų dalykų, neraminančių įgyvendinant atnaujintą ugdymo turinį. Įsitikinome, jog užduotys ir veiklos turėtų būti susijusios su situacija, jos sprendimu. Visos probleminės situacijos turi praktinį aspektą, todėl svarbu, kad problemų sprendimas būtų siejamas su tam tikru kognityviniu žinojimu. Įsisavinome užduoties, veiklos ir kompetencijos sąsajas, lūkesčių/uždavinių nustatymo kriterijus.
Reda Jakienė,
Šilutės lopšelio-darželio „Žibutė“ direktoriaus pavaduotoja ugdymui