[singlepic id=1864 w=200 h=200 float=right]Kovo 24 dieną Žemaičių Naumiesčio zonos pradinių klasių mokytojai rinkosi į metodinio būrelio susirinkimą, kurio tema – „Praktinių situacijų analizė – pagalba specialiųjų poreikių turintiems mokiniams“.
Kadangi tokių mokinių mokyklose vis daugėja, ši tema mokytojams ypač aktuali. Į pagalbą mokytojams atvyko švietimo pagalbos tarnybos specialistė Daina Jucikaitė. Ji pristatė parengtas rekomendacijas veiklos planavimo tobulinimui, konsultavo mokytojus jiems rūpimais klausimais. Vyko diskusija, kurios metu mokytojai dalijosi patirtimi, kaip sekasi dirbti su specialiųjų poreikių turinčiais mokiniais, su kokiais sunkumais dažniausiai susiduria ir ką daryti, kad padėtų specialiųjų poreikių turintiems mokiniams įveikti iškylančius mokymosi sunkumus.
Išklausius švietimo pagalbos tarnybos specialistės rekomendacijas, vyko kolegialiosios patirties sklaida apie informacinių technologijų taikymą pamokose „Radau – patiko – pritaikiau – dalinuosi“, kur mokytojai dalijosi savo darbo patirtimi apie IT naudojimą, kokiais internetiniais puslapiais ar programomis naudojasi, siekiant sudominti mokinius ir paįvairinti pamokas.
Praėjusią savaitę Žemaičių Naumiesčio zonos pradinių klasių mokytojai, bendradarbiaudami su Pamario zonos pradinių klasių mokytojais, dalyvavo Pamario pagrindinėje mokykloje atvirų veiklų stebėjime ir aptarime, bei dalijosi savo gerąja patirtimi. Gardamo pagrindinės mokyklos mokytoja metodininkė Virginija Lidžiuvienė pristatė filmuotą medžiagą apie metodų naudojimą pamokose, mielai pasidalijo su Pamario zonos mokytojais savo paruoštomis metodinėmis priemonėmis. Kadangi ne visi mokytojai turėjo galimybę dalyvauti veiklų stebėjime, šiandien susirinkimo metu žiūrėjome filmuotą medžiagą ir pasidalijome įspūdžiais ir pasisemtomis idėjomis.
Sonata Kurmienė,
Žemaičių Naumiesčio zonos pradinių klasių mokytojų metodinio būrelio pirmininkė,
Gardamo pagrindinės mokyklos mokytoja metodininkė